Ugly Betty marathon

Ugly BettyUpptäckte i fredags att Ugly Betty pausen i USA inte längre håller på och att vi missat flera veckors Betty, perfekt! För nu kunde jag och älskling ha ett långt marathon hela fredagskvällen och bara mysa och äta gott. Inte för att han orkar titta lika länge som jag men iaf.

Älskar alla perfekta meningar är något som jag verkligen älskar med serien, här är en scen jag har som ny favorit.

Coach Diez -  Maybe I can meet you half way..
Hilda- What do you have in mind?
Coach Diez - He helps coreographing the Cheerleading rutin for the rest of the year he pas, you think he would be in to that?
Hilda - Are you kidding?! He calls the ESPN the Cheerleading channel! He's gonna love it, wow. Thank you coach Diez.

Gillar Justin, jag kallar också ESPN för the Cheerleading channel, synd bara att det sänds på ESPN2 som inte går att få tag på i Sverige vad jag vet iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback