Startordningen!

Cheer B Junior                                                          DM resultat
1 LCD Jackets                                                              2:a norra
2 GC Troops                                                                  3:a södra
3 Vänersborgs GF                                                        4:a södra
4 ACA Patriots                                                               1:a norra
5 Power Cheer & Dance - Pythons                           1:a sthlm
6 GF Uppsalaflickorna Spirits -Mustangs             1:a mellan
7 Linköping Lightnings                                                2:a mellan
8 Nacka GF/Twisters Cheer Elite                              2:a sthlm
9  Gothenburg Cheer One                                          1:a södra
10 Musketeers Funky Cheer                                      2:a södra

Mitt i smeten men ska inte klaga, är så glad att det blev RM för oss och älskar den nu ännu mer "girl poweriga" programmusiken ska se till så mustangs hamnar på you tube någon dag också, ska även lägga upp det jag filmade från Stockholms DM som jag fått lov att lägga upp, tyvärr får det nog bli när jag kommit lite längre med min examinationsuppgift..

Kommentarer
Postat av: ida

helt ok startordning ändå, bara vi inte är sist ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback