Semester i Skåne

Hemma igen, har haft hela fem "cheerfria" dagar och jag har överlevt.. Måste dock erkänna att hela nätterna har jag bara drömt cheer, har hunnit med resten av våren, RM i Borås och många roliga träningar så jag borde inte ha cheerabstinens men det har jag!
Har tyvärr inte tid fören i helgen håller på och skriver min examinationsuppgift som jag borde kommit mycket längre med vid det här laget, förstår inte helt hur det är tänkt att jag ska tänka när jag skriver.

Ska försöka minnas lite av min härliga semester i vårt nya hus i Påarp (ligger utanför Torekov) men det får bli lite i bitar under dagen medan jag håller på och skriver, klockan ett ska jag vara på lärarhögskolan vid k-aulan och möta min grupp för att fixa vår redovisning som jag tror är i morgon... Kanske något att kolla upp.

MÅNDAG 
ONSDAG

TORSDAG

FREDAG

LÖRDAG

SÖNDAG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback