Mera lördag

Hade föresten en jättetrevlig dag, kanske värt att tillägga. Gick upp tidigt och laddade över film från kameran till jockes dator, ringde Hamis och fick reda på att det var dags att fixa lockar sedan sprang jag hela vägen till bussen (ni som känner mig vet hur långt det är, haha) och mötte hamis vid centralen. Där hämtade vi upp Ida-Maria och en x-Mustang Hanna sedan bar det av till Hallunda och Botkyrkahallen. Väl framme hittar vi även älskade Juilia, alltid lika roligt att träffa henne.

Åt föresten den godade frukosten, mmm. Den nya Ben and Jerry glassen som GB säljer är bäst.
Kön i år var mycket gladare än förra året, kan ha något att göra med att det i år bara var kallt, inte regnigt. Solen sken hela tiden även om den inte värmde gjorde den mycket för humöret. Beröm för arrangerande förening som sålde, kaffe, mackor och bullar till riktigt bra priser hela morgonen.

Under mina timmar i kön hann jag, äta, vara orolig för mina kära kompisar vars lag skulle tävla, hjälpa till att spraya glitterspray och sedan springa iväg med Hamis och köpa mer glitterspray. Prata med massa gamla cheerisar och mina gamla föräldrar som alltid är så snälla och trevliga. Jag hann frysa, sura över att jag inte tog varmare skor och ha riktigt roligt.

Vi satt som vanligt i Dynamitesklacken, allting annat skulle kännas fel. Men för att visa mitt fulla stöd till Eastcoast, Elins tjejer hade vi våra egna overallsjackor som iaf är blå. Har inte vågat titta på det jag filmade vill så gärna att det ska vara bra och inte bara visa taket (har hänt).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback