matdag

TISDAG

Hann inte blogga igår men vill ändå rapportera lite saker, satt och pluggade på förmiddagen och allt flöt på bra (gör det faktiskt fortfarande) sedan ringde jag kära mamma och gick till henne när det var lunchdags och så gick vi till Västermalsgallerian.
Sedan åkte jag till skolan och träffade min stuidegrupp för att planera vår redovisning som nu är riktigt kreativ om jag får säga det själv. Efter det satt jag och pluggade till sex, hann dock förvirra Jocke med musiksms som han till slut fattade och så gick vi på tisdagspuben som hade schlagertema helt i min stil. Vi åt paj och hade det mysigt även fast det var väldigt lite folk till en början.. Träffade min fadder från förra året också det var roligt saknar nästan min lila overall lite. Ska kanske leta fram någon fin bild på den mig i den haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback