ljus

Ska åka till min vfuskola snart, egentligen skulle jag varit där åtta med de fick sovmorgon. skönt för mig, men jag är lite kul. Vaknade gick upp till toaletten som vanligt började vakna och såg att jag gått upp en timme för tidigt utan att klockan ringde. Läraryrket är verkligen något som känns rätt, annars är det mest cheerleading som jag vaknar för tidigt till. Ja det och till min födelsedag såklart!

Satt uppe halva natten igår och gjorde nästan allt jobb som ska göras inför DM i helgen, är lite sur för vissa småsaker men det kommer bli bra i slutändan, det är jag säker på!

Angående det jobbiga igår så känns det bättre, för att vår räddare gjorde ett otroligt jobb och för att ALLA verkligen gav allt igår, vi ska få den där biljetten och fortsätta till slutmålet, ingen eller inget ska få förstöra 08.
Längtar och är så spänd inför helgen nu, förstår inte hur jag ska få något riktigt plugg gjort.. Men, men.
Sådant är läget, varje år i feb/mars och april/maj flyttas mitt fokus helt över på det bästa jag har (förutom allt annat jag värdesätter)

Ahh.. Klockan, måste springa NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback