Dagen efter

image195Idag ska jag träffa den här typen (se bild) ska bli så härligt att få planera och göra RM program på riktigt, var så lockande att se Veronica sitta hela förra veckan på föreläsningar och så. Har nog aldrig längtat så mycket till RM. Är så glad att det är träning redan på tisdag! Längtar!

Kommer gå runt och le hela dagen idag, inte bara för att vi vann utan för att vi hela laget övervann det värsta sveket, inget eller ingen ska/kan stoppa oss. Biljetten till RM var vår och så blev det och det var så sjukt rätt!
Nu ska vi jobba hårt och se till att det blir fläckfritt till RM!

Fick föresten feedback på domarutbildningen idag (dvs. såg det först idag) ska tydligen satsa på att bli regelkontrollant, synd att det finns ett hinder... Annars hade jag gärna gått över dit, får jobba hårdare helt enkelt och se till att öva så jag klarar det nästa år. Ska kanske försöka anmäla mig att bisitta Senior SM, undrar om jag får det ens. Hur som helst ska maila och fråga.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja Ugly Betty är grymt! :D Förstår inte så mycket av cheerleading, men grattis till vinsten!

Postat av: hamis

Nu har vi träffats fre,lör,sön,mån,tis och i dag ons.. synd att du åker på torsdag? :P

2008-03-19 @ 10:27:48
Postat av: hamis

nej.. inte fredag va?

2008-03-19 @ 10:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback