you got mail

Jocke har varit så duktig så på att skriva, saknar så det gör ont i alla fall men det är roligt med mail.
Ska summera den gångna veckan bara för att visa hur snälla alla här hemma är.

Måndag - Jag pluggar (eh) på dagen och sedan går ja och möter mamma för att få busskort, följer med henne till stan lite kort och det slutar med att jag får middag på taco bar med mamma och pappa som sedan skjutsar mig till vivo så ja kan handla sen åker de hem med mig. Tyvärr blev jag lämnad ensam lite för tidigt på kvällen så det blev kris (se tidigare inlägg). Till slut somnade jag.

Tisdag - Dags för skola igen, så roligt att träffa Elin igen och få lära sig massa nya saker. Efter skolan åkte ja och handlade lite sen städade ja (och fick veta en otrevlig nyhet som gjort mig så stressad och som tagit SÅ mycket tid och engeri, önödig sådan..) tills Veronica kom, vi lagade god mat (tror att ja skrivit om det eller så var det till pock) och satt och pratade och åt glass tills hon skulle hem. Ingen kris

Onsdag - Elins tur att klara mig från kriser vi satt kvar i skolan och pluggade till cirka åtta på kvällen.. Sedan åkte jag till fredhäll mötte min allra käraste syster vid t-banan efter att ha lovat att köpa choklad till henne. Sedan såg mamma på vänner med mig resten av kvällen, efter tolv skjutsade pappa hem mig. Väl vid lägenheten trodde jag att jag höll på att bli knäpp för överlåset och grinden var inte låsta fast jag visste att jag låst dem, började mentalt förbereda mig på det värsta men det var bara Jockes pappa som redan somnat i sitt rum som han har. 
Vaknade halv sex när han skulle gå och sen somnade jag aldrig riktigt om så torsdagen fick börja tidigt.

Torsdag - Idag satt jag och pluggade från halv tio till ett, föreläsning från ett till fyra sen åkte jag och träffade Hamis. Vi har jobbat och jobbat och kämpat och kämpat. Hatar att behöva göra om saker som jag så bra, det är så respektlöst så det är inte klokt. Vi har bättre saker för oss så det är okej, vi behöver inte få dåliga nyheter som innebär X-antal timmars extraarbete som det dessutom är svårt att motivera sig till allt på grund av dålig planering. 
Hur som helst är det trevligt att ha Hamis här som stannade till halv tio så nu är det "bara" två veckor och två dagar kvar...
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback