tänk vad några ord kan göra

Har haft tuffa dagar med alla möjliga konstiga, otroliga (negativa) och jobbiga saker. Orkar inte rabbla allt men jag hoppas att lördag ska få mig att lysa igen för det vill jag mer än något annat.

Att vara med älskling är en stor del, den största om jag måste välja efter min familj av mitt liv och våra två och ett halvt år har gjort mig van, så att vara så här långt ifrån varandra så här länge är inget jag tycker om, men snart är det över och det ska bli så härligt att bli hel igen.

Att plugga är en stor del av mitt liv just nu och den här slakten av lärarhögskolan och intåget till Universitet är inget jag har ska eller kommer uppskatta, synd bara att jag har 3 år kvar... Det är hemskt jag älskar att plugga till lärare, det finns inget jag hellre vill bli och det är så tråkigt att allt känns så tråkigt nu.

Att träna är något som tar mycket tid, energi och det betyder otroligt mycket för mig cheer har varit mitt liv sedan 2002 och jag vill och planerar att låta och se till att det är det länge till, det händer så mycket nu bara. Både bra och mindre bra, det är så roligt att se hur alla tjejer utvecklas om de bara kunde inse det lite mer och sedan att faktiskt få höra några men ändå positiva saker som vårt sätt att vara tränare  gör så mycket.
Längtar igen!

Won't stop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback