Tack för tipset (tror jag)

Älskar den här låten, har bara lyssnat på bitar av texten och de passar precis på hur jag känner nu, men ska lyssna ordentligt på hela innan jag gör det klart, hoppas den slutar lyckligt.




Läste titeln på Veronicas blogg och "you tube:ade"
Hoppas det var den här du menade för den är jättebra, även om jag aldrig förut hört om Anna, nu ska jag springa till skolan (som vanligt sen) och sedan plugga med min härliga, sympatiska, fantastiska och otroligt engagerade grupp (läs: motsatsen) hoppas det får blir en bra dag sen, börjar tycka att jag nästan börjar förtjäna något positivt snart..

Won't stop!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Aa det var den låten, den är ju riktigt bra ju :). Och att Maria hade den också (vi tycker nästan aldrig om samma låtar!). Jag ska ringa dig nu och kolla hur det gick med din grupp! :)

2008-01-23 @ 15:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback