smärta

Where are those happy days, they seem so hard to find
I tried to reach for you, but you have closed your mind
Whatever happened to our love?
I wish I understood
It used to be so nice, it used to be so good

Tror att det inte kommer att lösas den närmsta tiden, vet inte ens om du fått smsen jag skickat ikväll, hatar allting om du bara inte skrivit.. Hur länge ska jag vara svag för din skull när är det dags att tänka på mig och bli stark, hur ska jag kunna bli stark om jag inte får svar... Hur ska jag kunna försvinna, det är omöjligt det känns omöjligt du är så mycket så stor del, en del som jag tills ikväll älskade över allt hetl ostört nu är jag störd... Vet ingenting längre, är inte så arg längre det gör mest ont. Tror bara att jag vet att du älskar mig och att jag måste vara knäpp.

So when you're near me, darling can't you hear me
S. O. S.
The love you gave me, nothing else can save me
S. O. S.
When you're gone
How can I even try to go on?
When you're gone
Though I try how can I carry on?

Vill bara spola tillbaka och ha dig här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback