känsla

Imorse var jag pigg och glad spänd på att åka till ikea,
sedan efter att ha pluggat över en timme och tittat på klockan som då var halv åtta blev jag kurig och svartsjuk på Jocke so forfarande låg helt medvetslös och sov så jag gick och la mig, somande och vaknade för sent så ja fick cykla till skolan i regnet blev nu riktigt sur och stressad. Sedan kom ja på att det finns trevliga (i alla fall en) människor i min klass och min lärare är bra så då blev jag positiv. Cyklade till fredhäll fick en konstig känsla i magen (inte något av de vanliga "onten")

fram och tillbaka hel dagen, slog i knät nyss och blev jättesur på min dator för att det inte gick att lägga in låtar på min i-pod sen klev Jocke innanför dörren och plötsligt fungerade det.. Gillgar inte teknik men nu ska vi till Ikea och kommer förhoppningsvis hem med en ny säng (håll tummarna!)

Skriver mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback