I want mail

Har suttit uppe en timma nu och hoppats på mail, eller det har jag gjort hela dagen. Men nu får jag nog lov att ge upp, det blev inget mer skrivet idag från min älskling.. Det är jobbigt i vågor, först känns det helt okej men som nu känns allting bara tungt och jag vill lägga mig i sängen tra täcken över huvudet och vakna om arton dagar, men inte misströsta jag känner på mig att jag nog ska få tiden att gå. I morgon får jag i alla fall trevligt middagssällskap av Veronica =) ska försöka ha maten klar tills du kommer. =)

It made me think about us

Truly truly truly I want you
Truly truly truly I do
Truly truly truly I want you


God natt.. Eller Lång natt, för det är vad det det kommer bli för mig..  
Att sakna gör ont

02:17 Nu är jag äntligen redo att sova.. Var lite orolig för mig själv där en stund när jag var (vad jag trodde) otrösterlig som jag och pock brukar säga, men det var jag tydligen inte.. Hittade en kort filmbit där Jocke busar med en get som sedan skrämer honom och det är sjukt roligt, den är från sommaren 06 tror ja.. Skulle kunna vara 05 men nä.. Måste vara 06 

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej. Internet funkade inte har nere igar. Men nu kommer det ett mail.
Puss

2008-01-08 @ 20:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback