första krisen

Wanting you the way I do
I only want to be with you
And I would go to the ends of the earth
Cause, darling, to me that's you're worth

Where you lead, I will follow
Anywhere that you tell me to
If you need, you need me to be with you
I will follow where you lead

If you're out on the road
Feeling lonely, and so cold
All you have to do is call my name
And I'll be there on the next train

Where you lead, I will follow
Anywhere that you tell me to
If you need, you need me to be with you
I will follow where you lead


Har nog insett först nu att Jocke faktiskt är på andra sidan jorden utan någon egentlig möjlighet att ringa och att han inte kommer hem till mig igen fören den 26:e. Har varit utan min närmaste person, älskling i sex dagar och det har gått riktigt okej men det är värst på kvällarna, nu alltså. Pratade jättelänge med Veronica förut ikväll och fick en riktigt bra stund att gå och på dagen ringde Hamis och sedan i eftermiddags tog mamma och pappa hand om mig och vi åt middag på restaurang, sedan följde de med mig och handlade och sedan skjutsade de hem mig, alla är så snälla. Men den mesta tiden går åt till terapi (ledtråd: lista ut vart låten kommer ifrån) utan den julklappen har jag varit vid kris ett redan i söndagskväll. Konstigt när jag började skriva grät jag och nu känns det helt okej, även fast jag precis såg att det inte kommit något nytt mail från Jocke nu ikväll.. Dags att försöka plugga lite till och fortsätta min terapi, ska kanske unna mig lite av den goda chokladen jag fick av Veronica till jul (Lakritschoklad från Finland, det är en riktig vän!) halsbandet var också så fint, är spänd på vad Hamis kommit på har inte sett henne på evigheter.. Ska bli skönt att börja träna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback