Det ringde!

Första gången var det mamma som dirket hörde att något var fel men jag orkade inte.. Sedan ringde det från fredhäll igen och tiden gick. Lyssnade igenom alla mina ledsna låtar och mådde allmänt dåligt.
Började titta på bilder och en film på oss från sommaren 2005 då allt var så nytt men fortfarande så härligt, fast sorgligt då jag helt missförstått denna härliga människa som helt klart inte ska ägna sitt liv åt att formulera tankar i text. Hur som helst så plötsligt ringer det igen och jag bestämmer mig för att inte svara då ser jag att det står dolt nummer, som i den bästa av världen bara kan betyda en sak.
Obs! Just nu när krisen lagt sig är det där jag lever!

Det var äntligen min tur och det var världens finaste älskling som ringde och de 06:52 minutrarna har utan tvekan varit de bästa den här tiden och det var så skönt att höra din röst även om jag nog inte gick att höra för alla tårar de första minutrarna. Vet inte varför ja skriver om det här men det kan kanske vara bra för er som ändå träffar mig att veta. Ska nog bara krypa ner i sängen nu och titta på ett avsnitt gilmore girls innan jag somnar och tänka på allt roligt jag varit med om i helgen som var en enda stor utmaning en utmaning jag längtat efter och behövde och kommer kämpa mycket för.

Har visst skrivit ganska mycket ikväll men tack du som läst (om någon orkar hit) ska kanske förklara vad jag missförstod och misstolkade men så fort jag hörde din röst så började kroppen funka igen och det blev plötsligt uppenbart hur knäpp jag är, är så rädd bara. Det blev så verkligt plötsligt när du börjar drömma då är vi verkligen för långt ifrån varandra. Tänk idag är det den 13:e och det är 13 dagar tills jag slänger mig i din famn på arlanda.. Önskar bara att tiden kunde gå lite snabbare.. Även om jag inte får höra din röst fören du mellanlandar så känns allt så mycket bättre och mer genomförbart.

Har kommit fram till en sak:
Var aldrig svartsjuk när du hittat rätt, det tjänar inget till du blir bara upprörd i onödan, om du inte hittat rätt så var uppmärksam och ta aldrig någon för givet.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback