Vilse i hemavan

I fredags hann jag och Jocke åka skidor i kanske två timmar innan jag blev sur,
vi hade en otrevlig diskussion om min skidor som tydligen är från "förr i tiden"
(de är de kanske med sina åtta år på nacken) men i all fall!
Ja blev sur och bad Jocke åka före mig för jag ville inte prata med honom mer just då och han åkte.
 Inte så bra för mig eftersom jag inte hittar i hemavan eftersom jag aldrig varit här förut..
Hur som helst så åkte jag fel, igen och igen och igen. Det var precis så jag hann med sista liften
upp så jan kunde åka ned och hitta hem efter att ha varit vilse i två timmar i liftsystemet.

Till mitt försvar vill jag säga att det snöade något förfärligt och det var dålig sikt, mina glasögon hade immat igen och jag var blöt, trött och hungrig för mina små söta kexchoklad var slut och jag har dåligt lokalsinne!

Kommentarer
Postat av: kimiya01

lottar ut en header ..kolla in

Postat av: Pappa

Köp en kompass!

2008-02-24 @ 09:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback