snart 21

image139Folk (Mamma, Jockes familj och Sandra)har börjat fråga vad jag önskar mig, gillar inte att inte vara förberedd.
Skulle kanske va enklare om jag verkligen blev glad för allting men jag tror att den genen kommer efter att man fött barn. Jag har inte fött barn är inte gravid och blir därefter inte glad för vad som helst  (usch vad hemsk jag låter) är nog trött. Hur som helst scrapgrejer är välkommet, presentkort, blommor (helst med jord) och väskan på bilden. Kommer nog på mer imorgon när jag är snäll igen.

PS. 25 februari fyller jag år (för er som inte vet) jag blir sjukligt glad av att bli grattad (ihågkommen med en hälsning) .DS

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad bra! Jag har också undrat. :)

2008-02-08 @ 20:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback