Reggaeton



Den här låten har Jocke (och jag litegrann) letat som en galning efter, den spelades mycket på Cuba. Det är faktiskt till och med lite Salsa med i bakgrunden en dans som jag ska lära mig någongång inom en snar framtid, helst med älskling men det kanske går själv.

Behöver jag säga att jag gillar den här låten? Det gör jag ialla fall, önskar bara att jag förstod lite bättre vad den handlar om...

Ha ha upptäckte att jag redan känner till denna artist eller egentligen bara hans låt Gasolina. Stödjer inte hans videor bara sådet är tydligen men den här låten tycker jag om.. Typiskt visste inte att reggaeton redan fanns i Sverige men är egentligen inte förvånad för jag kan inte så mycket om musik, cheermixar däremot...
Visste du att den här musikstilen kallas reggaeton eller är det faktiskt bara jag som är etfter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback