Min 21 års dag!

Idag 25 februari fyller jag år, grattis till mig =)

"Väcktes" av älskling, pappa och syster och fick mina första inslagna paket.
Har en fin bild som ja ska försöka mmsa in eller så lägger ja in den senare ikväll.
Igår fick ja mina nya skidor, pjäxor och stavar som är så otroligt fina och sköna att åka med.
Idag har jag fått min fina väska (som jag inte valt själv ;)) en jättesöt nalle som håller i ett hjärta, båda av älsk.
Laddare, sladd och nya lurar till min i-pod av familjen, ja det var även av dem som jag fick mina nya skidor.

Nu ringer mamma ska springa och svara..
Skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: ida

grattisgrattis :)

Postat av: Eviseen

GRATTIIISS!!! Jag fyllde 21 år i lördags!

2008-02-25 @ 17:15:31
URL: http://eviseen.blogg.se
Postat av: Emma

Grattis tjejen! Ses imorgon!

2008-02-25 @ 22:26:34
URL: http://emmakohler.blogg.se
Postat av: eviseen

Mikaela! Ja e lite sugen att börja träna uppsala spirits här i uppsala... Gymnastiken va så länge sen ja la av, så ja känner mig lite rostig, men cheer e ju inte lika mkt gymnastik!! Har du nån kontakt?? :)
Eva

2008-02-29 @ 08:39:26
URL: http://eviseen.blogg.se
Postat av: Fredrika

Tack i efterhand (har ju lite dålig koll på min blogg numera..) för grattiset. Detsamma får jag säga :)

2008-03-05 @ 17:45:39
Postat av: Sandra

haha, du nämnde inget om sången! Vi som sjöng så fint för dig! hähähähä

2008-03-15 @ 12:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback