Lördagkväll

I lördags pluggade jag på dagen,
var med älsk en sväng på stan visade scrappgrejerna som
finns på panduro och sen åkte vi och handlade middag.

En trött Veronica dök upp strax före halv åtta och så gjorde vi
(läs:jag) en mysig viärtröttaochlata middag bestående av varma mackor.
Till detta såg vi på melodifestivalen och jag måste säga att det var bättre för,
när det gäller allting utom det faktum att världens roligaste Björn var med.
Resten fattade i alla fall ingen av oss, men det var bra att Amy Diamond gick vidare,
det andra bidraget nämner jag nte ens, vill inte erkänna att Sverige är ett dansbandets land.

Efter melodifestivalen började kalla spår och vi var båda så trötta efter alla chips, godiset och popcornen (fast det bara var jag som åt för de luktade kul) så Veronica gick hem och vi bestämde att vi inte ska följa varandra till t-banan, för som Veronica så klokt sa: Det räcker att en går (eller minns jag fel?).

Kommentarer
Postat av: Emma

Amys bidrag var superbra! Bra att hon gick vidare, men som du säger var resten katastrof.. Ser fram emot nästa deltävling, med Carola! :) Men kommer inte kunna se den. :( Ska kolla på Kents konsert, men det är inte så dumt det heller! :) Ses på fredag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback