lätt förvirrad

Till saken hör att Älsk aldrig läser skönlitterära böcker, skriver detta för att underlätta förståelsen av texten nedan...

Är precis vad jag är just nu. älsk kom och satte sig hos mig för en stund sedan och förklarade att han var trött, eftersom han är sjuk (sjuk enligt en definition som en hypokondriker/kille skulle acceptera) hur som helst så stoppade jag Gilmore Girls avsnittet och pausade i mitt pre. scrappande (ska ha scrapkväll imorgon med Elin och kanske Hanna) och gick med honom för att lösa problemet.
/.../ Föreslog att han skulle läsa, han sa okej.. Vilket i vanliga fall betyder nej, men tydligen inte idag (nu kommer vi till biten rörande vilken jag är lätt förvirrad) jag bad om att få komma med bokförslag, reste mig gick fram till bokhyllan och tog fram Förvillelser av Hjalmar Söderberg och en av Lena Sundsströms böcker och gick tillbaka till sängen. Tro det eller ej men nu ligger han på allvar och läser Hjalmar Söderberg..
image138

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback