kärlek

Älskar detta lag och har aldrig längat mer efter tävling och att det är en vänskapstävling gör det ännu roligare får faktiskt chans att prata med mina tränarkompisar utan att behöva ha prisutdelningsnervositet i huvudet hela tiden.
Träningen igår kändes precis som jag önskade att den skulle göra, danserna satt, byggen satt, alla övade på sin gymnastik och lite gymnastikmoment släppte (äntligen!) och de sista fixar vi till dm.
tack för att jag slipper drömma oroliga drömmar i veckan, för att jag kommer vakna så glad på söndag morgon och stutsa ner till centralen för att möta dessa härliga tjejer!
image141

På tal om drömmar så hade jag en konstig cheerdröm inatt, när alla lag kört klart kommer det ut massa sjukhuspersonal som (jag tror) gömt sig hela tiden under förträning och uppvärmning och kör ett program.
De var vuxna och hade sjukhuskläder och byggde minns jag inte att de gjorde utan tror att det mer var
ett danslag fast de körde gymnastik. Minns inte om jag skrattade, men det var konstigt och overkligt,
tur att det bara var en dröm.

Kommentarer
Postat av: Eviseen

Vilken dedikerad tränare du är! Det låter som du får lika mkt tillbaka, härligt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback