Fredagkväll

Vad det igår ja, men då var jag upptagen så jag skriver nu istället.
Efter att jag slutat gick jag för att möta Elin vid K-aulan men mötte Veronica istället, upptäckte hur trött jag var när jag försökte förklara för Hamis att jag höll på med skisserspott (läs: spotterskiss, cheerisar förstår).
Hur som helst så kom Elin efter en liten stund, vi tog tuben till söder och gick till scrapbutiken där, det var jättemysigt där inne och hittade flera fina papper, en stans och lite sånt sedan gick vi och handlade middag och gick till mig.
Där vi lagade middag åt minisemlor, såg på let´s dance lite grann men framför allt så scrappade vi. Jo vi såg bring it on 4 också. Och såklart avslutade vi kvällen med cheerklipp från you tube.

Bilder på semlorna och mitt scrapresultat kommer ikväll.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Och var i bilderna?? :) Vi syns om mindre än en timme, nu måste jag gå, jag sitter och borstar tänderna. Kram kram!

2008-02-11 @ 08:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback