Dramaten 100 år

Och nu talar jag inte om tygkassen med hjul som alla tanter har utan teatern (är trött och det är lite kul)
Skulle kanske vara roligt att gå dit, de firar tydligen (enligt nationalencyklopedin) med "jubel, glam och massor med bra teater" låter kul. Någon som har lust att gå?

Känner att jag kanske är skadad för livet när det gäller att skriva avslappnat efter den betyngande examinationsuppgiften som tro det eller ej kanske börjar ta form och bli lite bra. Skriver lite bra än så länge mn skrivandet flyter på, hur slutresultatet kommer att se ut har jag däremot ingen aning om.

Nu ska jag fortsätta skriva tills bibliotektet stänger sju sedan ska jag hem äta och sedan fortsätta skriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback