amerikansk supertisdag

Undrar hur det går, jag vet vad jag hoppas, hoppas det blir rätt två personer som får chansen att bli president.

Det borde föresten då bli en svensk supertisdag för vi har sista träningen innan den öppna tävlingen på söndag och jag har så mycket plugg resten av veckan att jag verkligen skulle behöva få se programmet så rent och fint som de är när tjejerna inte stressar men jag får vänta och se, efter klockan åtta vet jag hur det gick.

Kan inte fatta att älskade mustangs står på mattan om mindre än en vecka, det ska bli så roligt!
Nu ska jag sluta le och skriva det sista på min läslogg som ska lämnas in idag klockan nio.

Visste du föresten att det pågår ett artprojekt i Sverige som ska beteckna alla flercelliga organismer i Sverige, verkar som om någon äntligen börjat ifrågasätta Linné och det var inte en dag för sent. Har inte läst artikeln på NE än ska göra det när jag pluggat klart, måste bara börja, men säkert görs det i hans ära eller något sådant töntigt.

Kommentarer
Postat av: ida

gick bättre än förväntat tycker jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback