Alla Cheer b junior lag 2008 (eller?)

Nu har i princip alla startlistor för årets DM blivit officiella, det är många cheer b lag som vanligt i år, med otroliga åtta starter i det södra distriket! Totalt finns det 18 junior b lag (kan vara 19) som tävlar i år om jag fattat allt rätt, DM mellan (mitt distrikt) och DM Stockholm (mitt gamla distrikt) har ännu inte släppt sina startordningar men det kommer snart!

Södra 23 februari
1 Åmål Drill och Dans - Scorpions
2 Royal Cheer & Dance (DGFB Flugan)
3 Västerviks Cheerleading Ravens
4 Vänersborgs GF (Pride Cheersquad) - Panthers
5 GC Troops - Invaders
6 Gothenburg Cheer One - Sabres
7 Musketeers Funky Cheer
8 Crocodiles AFC Helsingborg - Capricorns

Resultat:
Cheer B Junior 
1. Gothenburg Cheer OneSabres
2. Musketeers Funky Cheer 
3. GC TroopsInvaders
4. Vänersborgs GF (Pride Cheersquad) Panthers
5. Crocodiles AFC Helsingborg Capricorns
6. Royal Cheer & Dance (DGFB Flugan) 
7. Åmål Drill & DansScorpions
8. Västerviks Cheerleading Ravens


Norra 1 mars
1 LCD Jackets (Luleå Cheer & Dance Team)
2 ACA Patriots (Arctic Cheer Avalanches)
3 Raindropz (Bodens GK)

Stockholm 8 mars (anmälda lag)

1.  Sofiaflickorna Dynamites - Devils

2.  Haninge Cheer Elite

3.  Power Cheer & Dance - Pythons

4.  Nacka GF/Twisters Cheer Elite

Mellan 16 mars (min gissning, kan vara något fel, är inte helt säker på allt...)
Uppsala Spirits Mustangs (Uppsalaflickorna GF)
Gimo
Lightnings
Örebro

Detta innebär om inte jag är helt borta att 1-2 från varje distrikt kvalar som vanligt men att om ingen tackar nej är det bara från södra som det plockas för att få det till tio lag. Så nu i helgen blir de första fyra starterna (förmodligen alltså) klara för RM. hård konkurrens med andra ord, gäller att alla lag är redo, nu är jag lite extra glad över att vi är sist.


Kommentarer
Postat av: ida

har inte hedemora ett jr b lag också?

Postat av: Mikaela

Inte som är anmälda till DM i år i alla fall.

2008-02-20 @ 20:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback