mjölk

Vad består mjölk av?

Gogglade och mjölk består till stor del av vatten..

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det visste jag redan. Fast det är egentligen värre än så. Det är vatten med små små fettklumpar i. Jag slutade dricka mjölk som fyraåring, jag var väldigt smart när jag var liten.

Ses imorgon!

2008-04-10 @ 15:08:01
Postat av: ida-maria

hallå skulle vi inte få program-musiken i tisdags? haha :)

Postat av: Mikaela

Veronica - smart av dig! Försöker få Jocke att vara högkonsument av mjölk men det går inte bra..

Ida-Maria - Gissade att Hamis skulle maila, har haft fullt upp i veckan mailar nu!

2008-04-13 @ 09:46:08
Postat av: Mikaela

Hon har ju mailat! Fast igår.. Måste börja gå in på internet varje dag igen..

2008-04-13 @ 09:51:16
Postat av: hamis

Men när jag hade ett hemkunskapsarbete i 9:an [som jag btw fick G+ på(!)] så tog jag reda på att mjölk innehåller lika mycket vatten som vattenmeloner.

2008-04-13 @ 22:00:18
Postat av: ida-maria

hamis för den informationen tycker jag du förtjänade ett mvg, haha

2008-04-15 @ 10:53:49
URL: http://idowlicious.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback