Lunch, Bio och Singstar

image199Skulle som sagt plugga igår.. Blev inte så jättemycket av det, hann tvätta, titta på gilmore Girls och sedan ringde mamma och så gick jag till Fridhemsplan och åt lunch med henne och Sandra som äntligen kommit hem från Alperna!

Vid fem träffade jag Louise och så hämtade vi ut biljetter till 27 dresses och sedan gick vi lite på stan, hon tappade kanske bort sina vantar och jag köpte scrappapper på rea på Åhlens. Filmen var jättemysig och jag tyckte om den, kände verkligen för huvudpersonen och även om biosalongen var kall så hade jag det trevligt.

När jag kom hem fick jag ett ryck och fick upp Jocke ur soffan och så spelade vi sing star det var roligt, fast jag tycker mest om att sjunga på nivå medel, när man sjunger på svår går det inte alls lika bra.. Det som är dumt är att jag inte förstår vilken av kommentarerna i slutet som är den bästa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback