helgen

Har haft en trevlig helg fredag dag var mindre bra, fylld med stress glömda saker och bråk.
Men sedan vände allt efter ett klokt beslut att sluta stressa och avsätta tid för middag..
Sedan när jag gjort det och tittat på Gilmore Girls åkte jag till Söder och Elin och hade en trevlig kväll
med gott att äta och dricka, kom hem sent men vaknade ändå utvilad och pigg på lördagmorgon
så jag hann städa lite innan jag åkte till Ingarö och Jocke.

Vi oljade bryggor och eldade hela dagen, innan middagen (kan ha varit direkt efter) tog vi även årets första dopp, men efter fusk från Jockes sida så badade ja två gånger. Sedan åkte vi hem och så kom Hamis, vi kollade igenom hela (minus lite dans..) DM filmen och pratade cheer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback