Fotboll

image198Sitter och kollar igenom mina vanliga bloggar, mycket händer och tankar om framtiden både lockar och skräms.. Just nu är det bara två som vet snart kanske det blir fler..

Har fått lite roliga uppgifter till Seniordagen också, ska alltså inte sitta och slöa i publiken med my Hamis som jag tänkt.. Vet nog snart också vad det är jag ska göra.

Rubriken är bara för att Jocke hävdar att bara fotboll är på tv så räknas det som man tittar även om ljudet är av.. Han är kul, har föresten lyckats övertala honom om att det är Fotboll i sommar och att det är VM inte EM.. Haha, förra Vm:et som Italien vann var kul, mest för att jag var i Italien och Rom under finalen och var på plats när laget kom och visade pokalen och sig själva hela Rom var i Kaos och det var kul. Vinna är kul.
Något annat som är kul är att äta tårta, det ska jag gå och göra nu. =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Varför är det så kul? :) "Just nu är det bara två som vet snart kanske det blir fler". Det lät lite spännande!?? :) Berätta! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback