dags att blogga mer

Det är synd att det är när jag har tråkigt/tid över som det blir tid att blogga.. Har haft en trevlig helg en konstig söndag och sedan en sömnlös natt mellan söndag/måndag så jag var ett vrak halva måndagen sedan åkte jag och åt lunch med Veronica i gallerian och då blev allt bättre. Fick bra råd och slutade tänka på söndagen..
Efter lunchen träffade jag älskling och så tog vi en hel dag/kväll och bara var vi två. Vi gick lite på stan och sedan åkte vi hem såg på film kramades och firade att vi nu varit tillsammans i snart tre år. Somnade tidigt på kvällen och sedan igår var jäg äntligen utvilad och hade en härlig dag, en underbar träning minus lite prat som är jobbigt.
Nu ska jag plugga och sedan på bio med Louise som jag inte träffat på evigheter så det ska bli roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback