Tre bankdagar

Var på min bank igår för att hämta ett nytt silverkort eftersom mitt förra har försvunnit. När jag kommer in så hör jag en välbekant röst, jag vänder mig om och ser inte bara ett utan två välbekanta ansikten.
Gamla Elli och hennes lilla syster Frida.
image3Det var ett kärt återseende eftersom vi så sällan springer på varandra fast vi båda lever på Kungsholmen och rör oss runt Kristineberg. Såklart var det bara jag som var där pga. av slarv. men jag är inte helt övertygad om att Elli är helt fläckfri än, men men.

Det här var den bästa bilden jag hittade på oss, den är nog minst fyra år gammal.


Hon tipsade mig om e-leg så jag ska kanske ge det ett försök ska få en kortläsare inom tre bankdagar så det ska bli kul.

Men nu ska ja se klart på Martha Stewart (som var riktigt dålig igår, fattar inte själv varför jag slog på tv under reprisen) och plugga. Ska ringa syster yster för vi ska se Harry idag! Trejde gången för mig sedan premiären!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback