Tiden går snabbt när man har roligt

Alla dessa bilder är från sommaren 2005 då vi möttes, helt oväntat plötsligt fanns du bara där och sedan första gången jag hörde din röst har allting bara varit så rätt.
   
Lay your head on my chest so you hear every beat of my heart
Now theres nothing at all that can keep us apart
Touch my lips, close your eyes and see with your fingertips
Things that you do, and you know Im crazy about you...


Rubriken fick jag från min gamla högstadie poler (som man sa då) waddo (som hon kallades då) efter att jag hittat henne på face book.

Kommentarer
Postat av: jocke

Vilken glad överraskning. Det är fina bilder, var längesedan jag såg dem.. Du är bäst! Puss

2007-09-21 @ 17:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback