supersugen (eller inte)

image20Vi var hos Jacob igårkväll efter att vi lämnat smulan och såg på supersugen på hans projektor som kanske ska heta Greta. Inte för att jag förstår varför en projektor ska ha en namn men okej.
Christian hade ju berättat en av de sämsta scenerna i förväg och även om jag hade föreställt mig den annorlunda så var den verkligen låg. Och då inte glocalnet låt utan ännu lägre.

Jag kan inte säga att filmen inte alls var rolig, men jag led med karaktärerna ,så jag hade som en irriterande klump i magen som till slut gjorde att jag somnade. Vad skulle jag göra, godiset, popcornet och läsken var slut så då fanns det helt enkelt ingen anledning att vara vaken längre.

SE DEN INTE PÅ BIO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback