Potter och HM

image4Det var ungefär var min eftermiddag bestod av igår och det var jätte mysigt.
Jag och Sandra var ute i god tid som vanligt till bion (dvs. vi var där 1 minut innan filmen började).
Harry Potter och Fenixordern är verkligen underbar och lika bra nu som första gången.
När vi skulle gå ut upptäckte vi föresten att alla salar har namn, föutom sina nummer... Har aldrig tänkt på det förut och jag fattar inte varför det inte räcker med att numrera salarna.

När bion var slut så regnade det inte längre, skriver inte mer om regnet för jag antar att alla i hela Stockholm märkte att det spöregnade igår. Så vi gjorde som alla normala systrar gör när vi är inne i stan med lite extra tid över. Vi tog en HM-shoppingrunda. Dvs. vi gick runt mellan alla HM i stan och kollade/provade massa fint.
Är helt förälskad i nya divided i Gallerian föresten, helt underbar. Hittade en härlig tjocktröja som jag tror ska få bli min. Är inte säker på om 34 var för stor och att jag måste tracka alla divided för en 32 eller om 34 funkar.
När klockan blev sju åkte jag hem och marinerade kyckling (vuxenpoäng tack!) till mig och Jocke sedan satte vi oss och tittade (läs:skrattade) åt idol 2007 som började igår. Hann även med ett samtal med kära Veronica om allt som händer i dessa tider, det var trevligt har fortfarande inte vant mig vid att vi inte ses två-tre gånger i veckan. Men det kommer väl med tiden, det var ju trots allt över ett år sedan vi slutade och började ses bara för att ses.
Vill du fika någon dag föresten?

Klockan nio kollade vi på House och sen minns jag inte så mycket mer, tror att jag pratade med Hamis tills jag skulle somna, brukar vara så men är inte helt säker...

Lite bilder från vår shopping
                                    
min nya kamera väska                      Den röda kjolen köpte Sandra och den blåtröjan funderar jag på

Kommentarer
Postat av: Ida-Maria

fin tröja :D

Postat av: Ida-Maria

svar: aim är typ amerikanska msn, kolla aim.com

2007-09-05 @ 17:36:08
URL: http://idowlicious.blogg.se
Postat av: Veronica

Jag vill fika! På fredag vid 19-20 tiden, eller lördadg vid 14-15-tiden kanske? :) :)

2007-09-06 @ 00:56:12
Postat av: Mikaela

Tänk vad mycket bra jag kan ha bloggen till. Även om det inte blev någon av de tider du föreslog.
Ska bli så kul att ses i helgen.

2007-09-07 @ 00:40:30
URL: http://mikaelabjorklin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback