Nästa Bredäng

Var i skolan idag, mycket bättre idag än igår, fler av mina klasskamrater kom och pratade med mig om igår, det verkar som jag fått halva min klass att må dåligt över att de fick mig ledsen. Kanske skriver om det någongång, men att veta att  jag klarade att bita ihop sluta gråta lagom tills Elin pratat klart och lyckas genomföra hela redovisningen utan en tår, för att sedan gråta igen när det var över gjorde mig stark. Klarade jag min klass som jag verkligen inte ville möte just då så klarar jag högstadiet!

Jocke var vänlig nog att räkna ut att jag behöver skriva 5000 tecken om dagen för att få klart hemtentan, så jag ska börja redan ikväll för att komma före mig själv. Sedan ska jag äta popcorn, blev extremt sugen på det efter promenaden till Upptåget i tisdags. Gärna med paprikakrydda eller socker på för det är mums! Right Hamis ;)

Angående rubriken, det var nämligen vad tunnelbanerösten sa när jag gick av tunnelbanan... Så antingen finns det en exakt kopia av Fridhemsplan och Jockes och mitt hem i Bredäng eller så har Fredrik R lyckats igen med att sabba allt som var bra. Själv gissar jag på det andra!

Kommentarer
Postat av: jocke

Hej hej!!!

2007-09-19 @ 22:58:05
Postat av: Sandra

Nog för att de där smurfgönget e bra på att pajja prylar, men han styr nog inte över stationsutropen i tunnelbanan... dessutom kunde de va fel på dem även under Perssontiden:P

2007-09-26 @ 21:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback