jag blir tokig

Har 17755 tecken kvar att prestera innan min hemtenta kan börja läsas som en färdig helhet. image21

Idag är jag "ledig" om minst 7755 tecken...

Bara så ni vet så ska jag INTE plugga torsdag-fredag så jag träffar gärna så många som möjligt av mina underbara vänner då! På lördag ska jag till IKEA kungenskurva (ja vet men jag måste testa ikeabussen) för det är Kanelbullens dag och man får bullar där, plus att jag ska köpa mina reflexer och kanske lite ljus. För nu på lördag är det MIKAELA dvs. min namnsdag och jag tycker om att bli firad på min namnsdag eftersom det var så länge sedan jag fyllde år! en på kvällen ska vi fira jockes kompis bara för att han råkar fylla år på min namnsdag men men han lagar god mat så det blir trevlig och sen så kanske vi får träffa jockes andra kompis "nya" om allt går som planerat men nu tycker nog stackare jocke att jag skriver för mycket så punkt

Föresten...
                Can God make a square circle?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det ÄR en logisk omöjlighet, säger inte Jocke de till dig?:P

2007-09-26 @ 21:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback