Första träningen med älskade

image12

















Det var konstigt, men tre timmar går så otroligt fort så här i början av terminen, men alla som var på plats var så duktiga och det märks att 08 kommer bli ett undervart år för oss.
Nu har Mustangs Becoming 08 officiellt börjat!
Vi hann med mycket och det är så härligt med de nya träningstiderna för nu är det snart träning igen imorrn och sen har jag resten av veckan att koncentrera mig på skolan och resten av mitt liv.

Här är en bild på mig från träningen, det är inte första träningsbilden där ja ser ut så här. Kanske inte så ovanlig
pose för en tränare, eller?

Kommentarer
Postat av: Ida-Maria

Det känns som vi har träning 2 dagar efter varandra nu när det är söndag o tisdag men sen kommer de kännas jäättelänge tills det är träning igen :b

Postat av: Mikaela

Jo jag vet, men det är skönt att inte behöva längta länge till tisdag ;)

2007-09-10 @ 19:05:15
URL: http://mikaelabjorklin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback