10198 tecken! Dags att sova

Fast min kropp har nog ställt in sig på att inte sova fören den 27 då tentan ska in men nu är iaf en tredjedel klar och jag följer min tidsplanering perfekt. Känns konstigt att jag ska få sova ut men det är nog en förutsättning för att min kropp ska fungera veckan ut. Men nu är fingrarna inställda på att skriva så även fast hjärnan skriker efter sömn knapprar fingarna på.

Hä är en bild på middagen jag lagade till älskling och mig, det var jättegott och det tack vare mitt hemliga vapen som jag tror att bara Veronica och Jocke känner till ;) Fick till och med hoppa upp på jockes axlar för att bilden skulle bli bra. Så vad skulle jag göra utan cheerleading...

image18

Vi var på stan i eftermiddags för att köpa present till Linda älsks syster som vi ska fira på söndagkväll när jag kommit hem från Uppsala och sedan köpte jag en ny our perfekt bh och fingervantar (bruna/rosa/mörk bruna)
Här är en bild ifrån när vi väntade på bussen.
image17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback