Vilken färg fick du?

Idag åkte jag till stan efter skolan och mötte upp min älskling, vi gick runt lite i gallerian för att bestämma var vi skulle äta, det slutade med Mc Donalds för att jag skulle få shrekkoder, men sen när jag skulle skicka koden kom jag ihåg att ja inte har mms inställningar länge...
     Sedan när jocke gått runt med mig ett tag och letat skor åkte han tillbaka till skolan och jag gick vidare själv, kon ihåg att det skulle öppnas en ny skoaffär idag så jag gick bort dit och en timme senare gick ja därifrån med ett par underbara svart stövlar. De var 50 % på priset plus 20 % av på det priset som öppningserbjudande så gissa om ja kom billigt undan, Feet First är det bästa som hänt i skoväg i Stockholm på länge!


image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback