Sova? Nej, baka

image63Gick och la mig runt halv tolv igår men kunde inte sova, var öm där jag tagit sprutan och sur för att jag bara får sova ut om jag är hemma och sjuk och jag är trött på att vara sjuk...

Jocke kunde inte heller sova och så plötsligt reser han sig och går ut i vardagsrummet och mumlar något om ett olöst tal, han har tenta nästa vecka och går in i mattevärlden dagarna innan...

Försökte sova men tyckte så synd om Jocke så jag gick upp och bakade kladdkakemuffins som han kan äta nu när jag är i skåne några dagar, han blev jätteglad och talet löste sig och sen gick vi tillbaka sovrummet och somnade...

Kommentarer
Postat av: Eva

Två helger ja.. den brukade vara tre. Med ett litet prov som avslutning. Jag är lite sugen på den typen av träning igen.. Organiserad liksom. Kanske hamnar där om ja kommer in i uppsala :P

Postat av: Ingrid

svar; jag dansar jazz & streetdance :)

2007-10-21 @ 09:14:29
URL: http://Chewinggum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback