Pressen...

image64
Tenta på fredag börjar bli stressad nu, det vär länge sedan jag hade den här huvudvärken, måste ha varit någon gång på gymnasiet...
För visst brukar jag har tid inför tentor även om jag alltid hade uppskattat mer tid, men den här förkylningen som jag dras med har verkligen tagit död på mina sista krafter och den energi som finns går (tyvärr) åt till cheerleadingen. Kan inte hjälpa det kärleken är för stor, hinner med älsklings Jocke lite också men skulle vilja hinna orka göra så mycket mer i vårt hem det vet du.

Det är inte det att jag inte pluggar, men jag minns mindre än vanligt och att ständigt vara trött och seg är extremt stressande för mig, älskar inte denna höst lite mycket längre, vill bli friskt!

Min räddning får som vanligt bli en heldag plugg (och kanske lite cheer) med Elin imorgon, synd bara att lägenheten inte är mer städad. Men det kanske är bra för Smulan ska vara här imorgon för jag ska vara hundvakt för Sandra hinner inte ta henne den här veckan.

Längtar så till höstlovet, för jag har faktiskt höstlov i år, tack vare att min handledare jobbat in v.44 och är ledig då så tack, tack för det! Hur skulle jag annars klarat resten av hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback