Nu har proppen gått

Började gråta på väg hem från bussen idag, var så trött och stressad så proppen bara gick.
Kände bara hur tårarna började rinna där ja gick i mörkret och jag orkade helt enkelt inte bita ihop, har inte känt riktigt så här sedan jag gick i gymnasiet och blev sänglikande och stirrade i taket i två veckor (förutom träningarna)
Var bara så trött och orkeslös, precis så känner jag nu.
Ska ringa mamma och höra hur hon tycker att jag ska göra, ibland blir det bara för mycket.
För mycket är inte bra, det ska vara lagom eller i alla fall överkomligt och det är det inte nu.
Behöver vila upp mig! image84
Och banne mig det ska jag!
Så nu har jag höstlov så det så!

oj oj oj, ångrar mig direkt och får skuldkänslor,
men som sagt dags att ringa mamma för
Jocke är upptagen med att panikskriva cv...
Undrar varför


* Brukar inte riktigt skriva om bråk och när jag är ledsen, det personliga, men nu är det slut med det!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag tycker du gjorde rätt om det handlar om ungefär det du berättade idag! INTE värt att stressa ihjäl sig för en sån sak, du ska inte ta på dig för mycket! Vi ses på måndag och det ska bli jättejätteroligt, jag längtar verkligen! :D Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback