härlig dag

Imorse när jag vaknade och märkte att jag fortfarande var sjuk gjorde jag det ända rätta, jag blundade och somnade om. Nästa gång jag vaknade gick jag upp och diskade, tvättade spisen och vattnade vår tomatplanta som vi har i köket sen gick jag tillbaka in till Jocke och väckte honom, sedan la jag mig igen och sov lite till.

På förmiddagen pluggade jag Islam och läste en del, sedan kom Jocke (som det är synd om föresten för han är också sjuk) och meddelade att om Veronica skulle komma så behövde vi städa, så det gjorde vi (läs:Jocke) jag plockade undan lite kläder och plockade bort mina utspridda pluggböcker medan Jocke dammsög och plockade.
       Sedan när Jocke åkt till skolan kom Veronica och så lagade vi lunch och åt det medan vi tittade på film, sådan film som tränare tycker om att se. Vi har sagt att vi ska försöka ses så där en gång i veckan, jag tycker i alla fall att det är så trevligt! 
       
Hämtade föresten ut min premie för att ja läser Glamour några nummer, en svart väska och "Djävulen bär prada" i poket, vi vinnare har bytt personal/ägare känns lite konstigt var van med allt konstigt där som den unga killen som såg ut att gå i högstadiet och den konstiga killen och allt konstigt. Vi vinnare bli konstigt igen! Kom med ett tidigare tåg på grund av min extrema marginal för att hinna hämta ut paket så jag fick Hampuss att ta ett tidigare tåg sen stod Upptåget där och vi kände för att busa (för det är jag sannerligen i lagom ålder för att göra) så vi åkte till Knivsta och gick till Ican som hade donuts, de var goda!
        Ja räddade föresten Knivsta från att brinna ned idag, för jag sa till en i personalen vid potatisarna att det kom rök ur  en grej utanför dörren. Sedan mötte och överraskade vi tjejerna vi åker med från Knivsta.

Träning gick jättebra alla där och kanske om det går bra på söndag så kan vi fortsätta som vanligt, tjejerna är så duktiga och alla lär sig mer och mer gymnastik, bygg, hopp ja alla armrörelser är tom redan skarpa.
De är skönt att kunna vila rösten också eftersom de är snälla och lyssnar och är tysta för det mesta. Fast vi vet och ser allt (mycket inte allt...), på både gott och ont men jag litar känns som det bästa att göra, kommenterat har vi redan gjort.

På tal om ingenting, eller egentligen så började det förut idag när jag upptäckte att min gamla gymnasievän lagt upp en hemskt bild på mig och två andra gamla vänner på Facebook och taggat oss och jag bestämt mig för att leta gamla bilder och hämnas..


  
Bilder från midsommarhelgen 2005 alltså för över två år sedan när jag var 18, då jag var med älskade Louise min äldsta vän, en härlig helg som började på hennes land och efter en roadtrip till Strängnäs slutade i Stockholm.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback