För idag är det Mikaelas namnsdag

LÖRDAG

 
Vaknade av att Jocke kom in och sjöng med frukostbricka och paket. Det var jättemysigt och han är världens finaste som tar min namnsdag på så stort allvar bara för att jag gör det.
Fick en jättefin glödlampa (vänta tills ni ser bilden innan ni dömer!) som jag såg på Room förra veckan när vi letade present till Linda. 
      Sedan när vi sovit lite längre åkte vi till Ikea och letade reflexer, hittade inga men fick hem en bok med Astrid Lindgren citat och lite småsaker. Det var helskumt när vi skulle hem tunnelbanestationen Liljeholmen stängdes av det kom massa poliser och brandbilar och ambulanser, det spöregnade och vi klev på en tom buss när alla andra stog i regnet och åkte en omväg till stuvsta och därifrån hem. Men det var en härlig eftermiddag.

På eftermiddagen kom mamma och pappa över och så fikade vi och jag fick tre söta pennor och min älskade Hello Kitty Regnjacka som jag önskade mig. 

På kvällen invigde jag min jacka när vi begav oss till Patrik för att fira hans födelsedag, efter att ha stått och funderat över vem när och hur vi skulle köpa en citron och en lime till honom vid tunnelbanan med Anders i typ tio minuter kom jacob och vi gick. Det var en god middag med mycket skratt och underhållning, som jag mer och mer fick stå för ju längre kvällen gick. Vi tog oss från Patrik till KI festen (den av två per år som vi går på, den andra är valborg). Där träffade vi eller iaf jag ett nytt ansikte som vi får se om jag träffar igen, inte upp till mig alls men det blir nog kul vilket som.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback