En härlig höstdag

TORSDAG

Imorse när jag vaknade gick jag upp som i koma, var så trött så allting bara snurrade. Precis innan jag skulle gå kom ja på att jag inte ätit frukost så jag ringde Elin och sa att jag inte, sen skulle komma. Till slut övertalade jag mig själv om att jag skulle sova en stund till och se hur jag mådde sen, men ja var trött till elva så det blev ingen skola idag. Har pluggat hemma och haft en trevlig förmiddag med Jocke, vi tog en promenad och åkte ner till stan för att köpa en sladd så vi kan koppla datorn till tv. Någon som vet hur man gör?
Vi visste inte och vet fortfarande inte, det händer inget när vi kopplar in sladden så nu måste vi byta och försöka
lösa det senare i veckan.

Gjorde jättegod lunch idag som vi åt innan Jocke åkte till skolan, snart ska jag gå till mitt hundjobb som jag föresten slutar den 15 oktober... Sen ikväll är det vännerkväll med mamma.
 mina kläder idag (foto:jocke)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback