Den underbara helgen i Skåne

Var ju i Skåne med mamma och pappa i helgen, men orkade inte lägga in bilder igår..

En härlig helg med jättefint väder och massa slit godis och nyponsoppa.
  Vi hade släpp med gamla grejer med oss när vi åkte ned så vi fick inte köra snabbare än 80 så jag han fota den fina utsikten vi hade från framsätet.

Vi kom fram så sent, så när vi åkte ned till Båstad var allt stängt, så vi åkte ned till hamnen och gick på en av Båstads finaste restauranger, Sand tror jag det heter, hur som helst var deras kök stängt så vi fick "nöja" oss med gigantiska mackor, jag tog ost och skinka och mamma, pappa räksmörgås. Hur gott som helst.
  
Det är alltså ett renoverings objekt som vi håller på med, bilden som är tagen inne är från tv-rummet med utsikt över bakgården och bilden utifrån är matsalsrummets ena fönster.

Jag med borren (bilmaskin tror jag pappa kallade det) har så hemskt träningsvärk i musklerna runt tummarna och underarmarna efter att ha stått och borrat en eftermiddag.

Pappa gick och ritade på alla väggar innan vi åkte så elektrikerna vet var de ska dra elen någonstans. Det såg lite kul ut och påminde om Sandra när hon var liten.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grymt snygg bild du fått till, den där me utsikten från fönstret... Du ser förresten fett liten ut när du står å borrar, får så små flickor använda farliga borrar?:P

2007-10-27 @ 20:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback