Äntligen Skåne

Imorgon när min partnerområdes dag i Botkyrka är slut kommer mamma och pappa och hämtar mig och så ska vi tre åka ned till Skåne och nårt nya hus som familjen köpte i slutet på sommaren, de andra (inte smulan och jag) vad nere för några veckor sedan men så blev jag kvar hemm och skrev på min hemtenta i etik och livsåskådningar och det är jag glad att jag gjorde för jag fick VG och det är det första vi gjort på LHS sedan jag började läsa religion där vi har vävt in egna åsikter och behövt tänka till och inte bara rabla kunskaper.

Kommer att vara borta torsdag-lördag alternativt söndag morgon, allt jag vet är att jag kommer hinna till träningen så jag är lugn. Ska mycket till för att få mig att missa en träning med detta underbara lag som fortsätter att imponera på oss (Hamis och mig) och det är så härligt att träning efter träning kunna konstatera,
Ja 100 % närvaro idag igen då och vi hann med allt vi planerat och lite till

Kommer tillbaka efter helgen med mycket mer kunskaper om Islam och Judendomen och förhoppningsvis frisk och med fina bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback