lyckad kväll

image91Kom precis hem efter en tripp till Lemon bar med massor av schlager,
glatt folk och en härlig tryckande värme (läs:svett)
Har lite bilder, men de är utspridda på flera mobiler så det får bli till imorgon.
På vägen hem gick vi till grill 77 där jag och Jocke åt korv och drack cola respektive pucko, gott med mat på natten även om natten mellan fredag och lördag ägde med snön, blev lite sugen på att se image92Casanova efter att ha suttit och studerat en affisch som är typ två år gammal med reklam för den då nya men redan älskade filmen.
Hur som helst så blev det en härlig kväll, med älsk och de andra är hes efter allt sjungande och mina fötter värker efter all dans ska bli så skönt att sova och imorgon blir det sovmorgon utan någon klocka som ringer så det så!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha då ska jag itne ringa dig nu alltså? :) Nej du ska få sova, jag är snäll idag. Och jättemorgonpigg för det blir man med två katter i en etta. Vi ses kl. 18 ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback