lista

Hittade den på en av mina tjejers blogg vår captain.

TV-serier du har sett MINST ett avsnitt ur:

[x] Gilmore Girls
[x] Grey's Anatomy
[x] Prison Break
[x] Desperate Housewives
[x] OC
[x] One Tree Hill
[x] Vänner
[X] Förhäxad
[x] 24
[x] Simpsons
[x] Scrubs
[ ] CSI
[ ] CSI Miami
[ ] CSI New York
[ ] Jordan Rättsläkare
[x] Joey
[X] Bones
[X] Dawson's Creek
[x] Heroes
[X] House
[x] Brothers and sisters
[x] Sex and the City
[ ] Navy CIS
[x] Lost
[x] My name is Earl
[x] Ugly Betty
[ ] Smallville
[x] Southpark
[ ] Stargate Atlantis
[ ] The 4400
[x] The Office
[x] Two and a half men
[X] Spin City
[x] Cold Case
[ ] Criminal Minds
[ ] Baywatch
[X] Lilla huset på prärien
[x] Dallas
[ ] Shark
[x] Tredje klotet från solen
[ ] Law and order
[x] Våra bästa år
[x] Våra värsta år
[x] Sabrina Tonårshäxan
[x] Malcolm - Ett geni i familjen
[X] Alla älskar Raymond
[x] Ghost Whisperer
[X] 8 simple rules
[x] Svensson Svensson
[x] Lizzie McGuire
[x] Sunset Beach
[ ] Magnum
[ ] VIP
[ ] Stacked
[ ] Myggan
[x] Vita huset
[x] Advokaterna
[ ] Ally McBeal
[ ] Las Vegas
[X] Xena
[ ] Entourage
[x] Cityakuten
[x] Will & Grace
[x] Beverly Hills
[x] Sjunde himlen
[x] Dharma & Greg
[x] Fresh Prince in Bel Air
[x] Skilda Världar
[x] Nanny
[X] Tre Kronor
[ ] L-word
[x] Vita Lögner
[ ] Andra Avenyn
[x] Rederiet
[x] Hem till gården
[X ] How I met your mother
[x] That 70's Show
[x] Alias
[x] Seinfield
[x] Glamour
[x] Huset fullt
[ ] Hjälp
[ ] Mitt liv som död
[ ] The Shield
[x] Close to home

Resultat:
Scout 11-30
Normal 31-54
Soffpotatis... 55-69
Nörd 70-75

Någon som har lust att räkna hur nördig jag är? Tack på förhand i så fall

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag fick det till 61 fast jag kontrollräknade inte. Själv fick jag 12 så jag får väl vara glad att jag överhuvudtaget kvalade in i resultatlistan som (vad händer om man bara sett 10?). Men nu vet vi i alla fall att ingen av oss är normala. Kram.

Postat av: ida-m

haha mer än mig till o med ;)

2007-11-06 @ 17:14:54
URL: http://idowlicious.blogg.se
Postat av: Sandra

62 så du e bara en soffpotatis, inte en nörd.
fast de ska vara 63... du såg ju myggan tillsammans med mig när vi var små, minns du inte de? vi har ett inspelat avsnitt där de förklarar varför vi hickar å säger att de finns en gubbe som hickat i 80 år, fast de lär nog ha varit 8... för 80 verkar orimligt...
men ut å trappträna, soffpotatis! veller kom vi inte fram till att du tränade mindre än mig å jocke i lördags?
o.O blir galen på smulan skällade, ska e va de e för nu

2007-11-06 @ 22:48:45
Postat av: Sandra

62 så du e bara en soffpotatis, inte en nörd.
fast de ska vara 63... du såg ju myggan tillsammans med mig när vi var små, minns du inte de? vi har ett inspelat avsnitt där de förklarar varför vi hickar å säger att de finns en gubbe som hickat i 80 år, fast de lär nog ha varit 8... för 80 verkar orimligt...
men ut å trappträna, soffpotatis! veller kom vi inte fram till att du tränade mindre än mig å jocke i lördags?
o.O blir galen på smulan skällade, ska e va de e för nu

2007-11-06 @ 22:48:58
Postat av: Maria

Du är bara en soffpotatis :-) Trodde jag skulle få typ 10 eller nåt, men det blev faktiskt 27. Men jag är iaf bara en scout :-)
Kram Maria

2007-11-08 @ 08:51:25
URL: http://savstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback